♥ Pengikut fee ♥


Hati makin rindu bila lame tak ber-story :)


Eh , mak ai lame gile dho aku tak update blogg aku ni . berhabokk daa :]
Banyak cerita nak di story-kan . but , next time lha ek . bz sgt sekarang ni mengalahkan perdana menteri - cehh ! haha , banyak keje kne buat , tao ape ? study , study , study lha wehh ! 
Haha , one more thing !

AKU RINDU KAU GILA BAGAI LHA SENGETT !

Huwaaaaaa , nak nges dho :'( ! tp taknak siakk nges hny sbb kau . aku dah taknak - bole tolong gua tak derr ? kecik pnye hal je bang . tolong ek ? lu tolong kasi tawu gua ble lu nak sedar ? bole tak ? sedar lha wehh ! smpai ble lu nak ego dgn gua ? sampai ble lu nak pendam dgn gua ? sampai ble dho ? tgu sampai gua jadi awek lain org , baru lu nak rebut gua ? gitu ? hey podaaa tambi ! time tuh lu takpayah nak menggelabah babi nak gua balik lha , gua dah taknak lu lha bhaii ! Adoi sayangg , tolong lha , jgn nak ego-II , buang ego lu tu ke laut , jauh-II . Penad siakk ego-II ni , kang ble gua benci lu , baru lu tawu langit tu tinggi ke rendah . time tuh sorry man , selamat jalan romeo - Haha , hope lu cepat-II celikkan mte tu :] 


Fee Pajie :)

Original By http://amoyfeeyagilasakaii.blogspot.com/ :]