♥ Pengikut fee ♥


Di antara kita :) Genapla 1year !


Oh sayangg ...
(Jiwangsebentar~)
Di antara kita...
Tersimpan sebuah cinta...
Yang paling berharga di dalam dunia...

Setelah hampir setahun aku berkenalan denganmu...
Yang takdapat dibuang dan dinilai...
Iaitu cintamu...

Engkau dan juga aku...
Tidak boleh dipisahkan...
Kerana tiada siapa di antara kita...
Yang rela melepaskan antara 1 sama lain...

Aku dan engkau...
Akan pertahankan jua...
Perhubungan kita...
Selagi terdaya...

Berdoalah kita...
Agar seutas tali kasih ini...
Akan direstui kelak...
Jujur dan percaya harus ada dalam cinta kita...

&& aku ...
Akan berjanji...
Takkan kumungkiri...
Itulah yang pasti...
Engkau takkan kuduakan...
Kerna diantara kita...
Punyai cinta yang sama...


KAU YANG BERNAMA FAIQ !

DAN
AKU YANG BERNAMA KIRAH !
DAN
KAU YANG DIPANGGIL BIE !
DAN
AKU YANG DIPANGGIL BB !
AKAN
BERSAMA HINGGA KE HUJUNG NYAWA...
DAN
TIADA SIAPA YANG DAPAT MEMISAHKAN KITA...
KECUALI ALLAH YANG MAHA ESA...
ITUPUN
JIKA SALAH SATU ANTARA KITA...
YANG
DIA SAYANGI...

<3 FAIQKIRAH <3

-ALWAYS AND FOREVER-

p/s : bie , bb sayangg b sangat au ! bb takbole hidup tnpa b . b je bb ad . LYSM <3


Lots of LOVEPajie

Original By http://amoyfeeyagilasakaii.blogspot.com/ :]